Sunday, November 1, 2009

NINJA~

Last week aku ngn Bash lepak kat Wangsa Mall. Sebab kami berdua x pernah pegi sana n rasa nk makan yang sedikit berbeza, kami lepak la kat sana.. sampai disana kami call haidar dan kami melepak bersama.

review ttg Wangsa Walk

aku bagi 2/10 je..2 tu untuk kecantikan dia dari luar..selebihnya hampesss.....ATM machine pun xde. Aku ngn Bash dah la ngah lapar giler...duit ada rm3..cmner..hahaha...

nasib bek Haidar dtg, memberi petunjuk bahawa ada ATM diluar bangunan... (kami bukan miskin yer)..hahaha..kuarkan duit then kami pg makan..besh..(aku rasa nnt haidar update kat blog dia pasal makanan..so aku xnk review panjang2)

Kemudian Haidar yang baru abis peperiksaan sehari sebelumnya mengajak kami menonton wayang..di Pavilion....maka perjalanan diteruskan kesana-

Sampai Pavilion, kami menghadapi sedikit konflik ttg cerita apa yang perlu ditonton.. aku mengesyorkan WHITEOUT atau JENNIFER'S BODY..tapi kata Bash

"iskh, aku xnk amik risiko..kalau x best mcm mana? mahal tiket ni.." kata beliau seakan mengancam jiwa dan raga ku..

Dengan beranggapan cerita yang bertajuk NINJA mcm smart..maka kami pun beli tiket cerita itu..RM 12 satu tiket..

Adalah ingin diberitahu, sebelum beli...aku tnya brader yang jual tiket tu..best x citer ni..dan dia menjawab TIDAK..sebab x puas hati, kami tnya dua tiga kali hingga akhirnya beliau dengan tidak rela menjawab YA..

review cerita ini-

Cerita ni (let me spell it for you) S.A.M.P.A.H= SAMPAH!!!!

Storyline mcm shit, xde kaitan anatara satu sama lain, pelakon2 yang macam berlakon cter RTM dan paling aku bengang..Orang jahat dia sangat LAME..mcm orang jahat time cter Van Damme dulu( tahun 1994/1995)..Ninja mmg cter yang F&cK giler....

Kalau aku nk list, dari mula sampai habis aku ley kutuk, tapi karang berguni aku mencarut, so bek aku benti..hahaha

Damn, terkubur RM 12 begitu sahaja

Pesanan aku pada korang

1- Tak yah tgok cter ni
2- Dengar pendapat cashier
3- Jangan dengar cakap Bash..hahahaha

1 comment:

  1. jennifer's body la best. whiteout tak payah. kalo ade duit lebih baru tgok. LOL :))

    ReplyDelete