Sunday, November 22, 2009

Gua Layan Hujan beb..keh3

Haritu aku lepak2 umah bash..tibe3 paka ajak g Showcase Hujan...aku pun pikir2...dan aku katakan ok...

Aku bukanla ape yg org katakan kipas susah mati hujan..apatah lagi gerimis mahupun ribut badai..tapi,,theres nothing wrong to just go and layan kan...hua2..

Aku zul ngn paka..masing2 x hafal lirik...taunyer melompat pastu sebut je ape yg dirasakan hampir sama..dah mcm org meroyan

3 lagu je..pastu aku OUT!!!...penat giler babeng..duk lepak kedai mamak lagi best..hahahaha

Pape pun, layankan jela gambar2 dibawah..(aku selitkan sekali gambar kirk, bash masa kat Taman rekreasi Keramat)..Yoshhh.......


Zul dan aku menunjukkan gaya yang kununnya Hujan's Fan...keh3

Kumpulan Hujan...Showanship mamat yang bernama Noh ni mmg superb..respek lu

sebenarnya gambar cmni..amik kat umah pun boleh..huhuhu..xnampak background..hampehnyer fotographer
Mcm cover album x?hehehehe

aku x tau dh nk komen..sengal sangat perbuatan ni

Kununnyer mencari tempat
Pose terbaik sikit..wuuhuuuuu...he3 Aku dan Kirk ( aku mcm besar kan)


Nampak sangat kebesarannya aku..keh3..budak botak disebelah kanan adalah Bashori

No comments:

Post a Comment