Monday, November 9, 2009

Macam Aku ke???

malam kelmarin aku ngn zul g lepak makan Laksa kat umah kak ain..mula mula aku sampai tu, umah kak ain cuma ada aku, zul ngn kak ain je..so kuat la jugak kami bersembang bertiga..Zul yang x kenal kak ain pun sempat membuat loyar buruk stail kedah beliau...

Baru semangkuk aku laksa aku makan, tetibe ada orang bagi salam, rupenye tetamu lain baru datang..ada 3 orang pompuan, dak dari Transwater Shah Alam kot.. since aku x kenal, maka aku pun senyap jela..dan aku ngn Zul yang berckp penuh semangat tadi tunduk sopan dan makan laksa..senyap2 pun kami tambah semangkuk lagi..hahaha..memang macam mangkuk dah jadinya..

balik tu, aku parking keta kat area umah plat depan mentari court, parking agak jauh tapi lebih baik dari disaman RM 100 sebab parking tepi jalan..huh!! Budus nyer MBPJ.. dah kat situ je aku ley parking, aku parking la kat situ..ok sambung..

Sedang aku dlam perjalanan pulang menuju ke Mentari court, aku ternampak ada satu mak cik yang menolak kerusi rodanya di celah2 kereta yang lalu lalang.. aku pandang Zul, Zul pandang aku...bodoh sungguh kami berdua!! marah aku pada diri sendiri..sebab ape aku marah? sebabnya, dari kecik mak aku ajar, kalau dh nampak mcm tu, xyah pikir..tolong je tolak..tapi kami berdua yang mangkuk ni...ley amik masa dalam 45 saat untuk berfikir..shit!!! aku dh jadi orang KL..orang KL yang tak berhati perut...

Menyedari keadaan itu, aku ngn Zul terus pg kat Mak cik dan tolak dia..aku tnya la, mak cik nk pergi mana..dah la lewat malam,hujan renyai2 plak tu..

bersambung......kui3

4 comments: