Monday, July 13, 2009

Ape jadi minggu ni 1

Hahahaha....

Dari 'ape jadi hari ni' tetibe je aku tukar ke 'ape jadi minggu ini' (actually minggu lepas).hahahaha

Pertukaran ini bukan menunjukkan ketidak konsistenan aku ye wahai kwan kawanku tapi lebih kepada aktiviti aku yang menjadi semakin sibuk,hahahaha..korang tau x pas je aku pos blog aku yang sebelum ni (yang pasal aku xde keje tu)..tetibe je boss bagi aku keje..ngwah3..cabul sungguh mulut aku ni..(in this terms, its my hands dude...damn!!)

since last khamis, aku x berhenti2 pg HQ yang terletak kat shah alam. first time aku g warehouse, pastu g HQ...dan yang menjadikan akulebih penat adalah perjalanan yang sepatutnya sebentar itu telah dijadikan jauh apabila aku sesat, alamat yang tertulis adalah JALAN PENGACARA tapi kat area tu dia tulis JALAN PENGATURCARA..cinabeng sungguh!!!!

Padahal aku dah berpusing2 kat area tu 5 kali then baru la aku jumpa opis ku yang cantik itu. Keje aku haritu tunggu boss dan jumpa ngn client n meanwhile aku menunggu tu, aku menghabiskan masa ngn menyelongkar warehouse tu untuk mencari valve yang dikehendaki.
Lepas 2 jam mencari, barula au dapat menjumpai Valve yang dikehendaki..damn, mandi peluh aku tgok pekerja angkat2 kotak..keh3..aku duk kat kipas je.

Pas dah jumpa valve tu, aku ingtkan keje dah settle.. rupe2nya TIDAK..kwang3...aku kene inspect dulu valve tu n make sure semua ok.. dan ternyata 4 dari 6 valve yang dikehendaki menghadapi masalah....damn!!

Pening kepala tapi aku suka, problems will only let out my strength!!!! yosh...
and the epic saga continues......sie la vie~

6 biji Valve yang menjadi mangsa buruan aku...

4 biji yang putih ni memang bermasalah

ni 2 biji yang bagus(baru..baru memangla bagus)

No comments:

Post a Comment