Wednesday, July 8, 2009

Ape jadi Hari ni 2

Hari ni (semalam) keje aku sangat mudah..mudah sangat2 rasanya..keh3...nape aku ckp mudah?? Ha begini la cerita semalam bermula..

Mula2 pagi tu aku mulakan hari dengan kelam kabut bila aku celik2 je jam dah menunjukkan pukul 8.05 minit pagi.Maka aku dengan superbnya mandi, solat(solat tu wajib), n terus merempit sepanjang LDP(umah aku kat sunway dan opis kat damansara..dalam lingkungan 20 km_.. fortunate pada aku, sebab aku sempat sampai walaupun lambat dan lebih fortunate lagi sebab opis aku x kisah pun aku sampai kul bape..keh3.... waktu keje kat sini fleksibel tapi aku intern maka aku perlu menunjukkan contoh yang terpuji..tak begitu kawan2?

Sampai kat opis aku teman kak sal makan pagi... kat mamak tepi dan waktu berlalu begitu sahaja(part ni xde cterr yang best sangat except kitorang makan takut2 sebab sedang mengular..hahahah)

Naik2 je kat opis, aku terus hantar email decline untuk satu enquiry and im done for the day..hahahaha..tu je keje aku..senang x??

Jeng3..untuk membuatkan korang menganggap aku ni TIDAK malas(memang aku x malas ye wahai rakan2)..maka sepanjang hari aku telah dihabiskan dengan membuka YOUTUBE, dan study tentang VALVE dan PUMP dari situ..smart x aku..hahahahahaha...

Moral dia(ada moral la plak kan), internet bukan hanya untuk maksiat ye....he3...xde kaitan punyer moral...

k la, chow chin chau

p/s: atas motor tadi aku tetibe rindu kat pujah, redza ngn chot..mcm mane la agaknye budak2 tu skrg...

2 comments:

  1. wah..pujah rindu aku..wahahahaha...tau2..semua orang rindu aku kan...he3

    ReplyDelete