Tuesday, July 7, 2009

Ape jadi Hari ni 1

Tetibe pagi ni aku nk tulis ape yang dh terjadi hari ni (dalam konteks penceritaan aku ni, actually semalam la tau)

Semalam kat opis ni x banyak keje(actually, mcm xde keje je untuk aku..he3..) so bnyak yang aku buat adalah berdiskusi bengong ngn nurul, minum air bnyak2 kat pantry dan makan biskut kelapa yang dibawa oleh rakan sekerja dihadapanku.cewah, ayat xley blah siot..keh3...

Tapi untuk menunjukkan sedikit dedikasinya aku, aku dengan tanpa hala tuju telah pg ke rak quotation dan mengambil fail2 lama untuk dibaca walaupun yang aku faham tu tersangatla sedikitnya..(ok la kan, at least ad gak input dalam pale hotak aku yang terlalu serabut ngn menda2 lagha ni)

Namun semua usaha aku tu akhirnya ditenggelamkan apabila aku dan nurul mula membuat teka teki sengal antara satu sama lain(actually aku je yang bagi teka teki, pastu dah bagi jawapan kene explain satu2 lak kat kakak ni....last2 aku pun x paham rasional teka teki tu bila aku kene pikirkan sebab2 pada jawapan tu...gilo, hahahahahaha)

Agak2 ptg sikit aku dapat call dari Mr Loh, dia nk enquiry psal ex-stock Gate Valve aku, bukannye aku x faham english tapi mamat itu berckp macam ngah sembang sambil melakukan marathon, boleh x korang bayangkan..ngn aku2 sekali semput..last2 aku suh die email je...senang cte

Balik tu atas motor, bnyak menda bermain dalam pale aku..bnyak sangat tapi yang paling aku kurang faham, macam mane di tengah2 aku menyelit ngn motor EX-5 aku tu, aku ley tetibe terfikir sendiri, agaknye kemana peginya WAWASAN 2020 yang sepatutnya menjadi hala tuju negara kita untuk maju..wahahaha .. patriotik sungguh aku berdialog sorang2 atas motor.. hahahaha.. ape yang aku monologkan tu biarla aku je yang tau...he3

Malas dah nk taip, sok sambung

sekian~

2 comments:

  1. jimbet gile ko punye wawasan 2020!!

    ReplyDelete
  2. pergh..itulah namanya remaja berwawasan..kwang3..ape kes ko ni..jadi arr follower aku..hahaha

    ReplyDelete