Monday, October 26, 2009

Monolog aku

Dah agak lama gak la aku x post sebarang menatang kat blog ini..kadang2 aku terpikir..pesal ape ea? dan walaupun berat untuk aku akui, aku kene gak mengaku..BLOG AKU SANGAT BOSAN!!! Damn, jangan ckp orang lain, aku sendiri nk baca pun rasa bosan..shit..where is my superb writing?? cewah..aku memuji diri la plak kan..kui3...

Aku pikir gok, apsal dulu aku ley tulis ngn best tapi skrg nk tulis pun rasa berat..damn..mcm2 siot alasan aku..x feel kunun..chet!!!...hahha..sengalnyer aku...I dun need excuse to be great...cos what? cos i am great dude...^_^

Xpe2..mulai dari sekarang, aku yang bernama azam, akan mula membuat blog yang best.. Go to fu*kin& He&& with the bored and damn excuses..ill write what the F*ck ever i wanna write(hahaha..giler kuat aku mencarut..ok2..tobat2..x buat dah).....Yoshhh!!!

Kalau korang bca facebook aku, (norazammdaris@gmail.com) korang akan tgok la betapa senghalnya keje aku sehari hari..hahaha..

tiap2 ptg atau mlm, aku ngn zul akan berjalan2 di area sunway dengan misi untuk mengurangkan kadar peningkatan lemak..wahahaha....jalan kaki sambil buat mende bengong..smlm aku rasa paling giler, kitorang pg jalan dari mentari court pg kat area semak samun(semak gilo babeng sampai paras dada) sampai la tembus ke railway komutersetia jayua.. dah sampai situ susah nk patah balik sebab semak2 tu gatal, so kitorang pun jalan straight ikut highway..bapak jauh...hahahaha...nanti aku update gambar aku kat railway komuter tu....

Aritu aku ngn zul gak, jalan kaki g sunway piramid kul 10..orang sume kuar time tu(dari sunway piramid) tapi aku ngn zul je yang berjalan masuk..sumer kedai plak dah tutup.... dah masuk, kitorang memain kat kepala singa pastu balik...hahahahahahaha.....

1 comment: