Thursday, January 21, 2010

Bertapa~

Sebulan dah gua duduk kat area Sg Kandis Shah Alam ni. Lama2 lagi gua duduk sini, gua rasa telinga gua ni ley berdarah dibuatnya. mana taknya, duk fabrication yard macam duduk kat speaker paling besar masa orang ngah buat konsert kawin. Ha, ley korang bayangkan? kalau tu pun xley bayangkan..korang g amik pale memasing pastu rendam dalam mangkuk jamban dengan sukarela k.

Pagi semalam masa gua duduk2 tengok uncle2 general workers tu buat kerja, tetibe gua terpikir tentang keadaan gua dalam masa 20-30 tahun nanti. Antara soalan yang mula2 menerjah ala ala segmen terjah melodi yg melanda kepala gua adalah:

1) Adakah gua akan terus bekerja membanting tulang pada usia gua 50 tahun?
2) Adakah gua akan balik lewat tiap tiap hari sebab keje over time n nk cari duit lebih untuk anak dan bini
3) Adakah gua akan menyukarakan hidup anak dan bini gua?

hurm..tetibe gua xde mood dah nk tulis..nk sambung buat keje dulu..

sori korang baca separuh jalan

chow

2 comments: