Saturday, January 8, 2011

aku seorang yang pentingkan diri

Aku adalah azam. tahun ini, umur aku masuk 25. Ape yang telah aku kecapi selama 25 tahun hidup? selain kerja..rasanya xde ape lagi..dan kenapa aku kerja?aku bukan kerja sebab masa depan, bukan sebab famili, bukan sebab mencari masa depan yang stabil dan selamat walaupun itu jawapan yang aku lontarkan setiap kali ditanya kenapa aku terlalu sibuk dengan kerja hinggakan aku takde masa untuk orang lain, xde masa untuk benda lain.

Pagi sampai malam, aku sibukkan riri dengan macam2. Bila ada kawan2 sakit, aku buat bodoh..aku x tepon, aku x amik tau. Bila ada kawan susah aku lari. Bila duit xde, lagi la aku buat2 x kenal.

Aku bukan jenis orang yang kalau ko susah, aku akan tolong sampai aku sendiri x tdo malam. aku bukan jenis yang kalau ko xde duit, aku terhegeh2 nk pinjamkan duit sampai aku sendiri xde duit nk makan. Dan yang paling utama, aku bukan jenis kawn yang kalau ko sakit, aku akan bersengkang mata tolong jaga ko. Jangan harap aku nk buat semua tu

Hati aku sangat sensitif, semua orang perlu jaga hati aku. Korang boleh bohong sebab nk jaga hati aku. Jangan risau, aku x suka kejujuran. Kalau korang jujur, nanti aku sakit hati..baik korang bohong,. aku x kisah. aku dah biasa kene tipu. aku dah lali... bohong je kalau korang rasa itu boleh buat korang jaga hati aku.

Kalau korang x perasan lagi, korang mmg bodoh ar.. aku ni jenis yang pentingkan diri aku. dalam dunia ni, xde ape yang aku lebih pentingkan selain dari diri aku.

Aku adalah seorang yang sangat pentingkan diri

5 comments:

  1. pergghhhhh. seriously??? aku plak ske kejujuran. xkisah la skt or pahit pun, jnji jujur. tp, kalo ko btl2 spt yg ko dscribe ni, perghhh. aku speechless.

    ReplyDelete
  2. perghhh. mmg speechless aku. aku plak ske kejujuran. tak kisah la skt or pahit mne pun, janji jujur. tp, kalo ko btol2 mcm yg ko dscribe ni...perghhhh. mmg, kalo ko tak bgtau, mmg aku xtau. ahaks.

    ReplyDelete
  3. azam..
    lame tak dgr cite ko...

    per cer skang weh..
    menyepi jer...

    ReplyDelete
  4. bidi: mana ada menyepi, aku pg kuantan aritu tepon ko..ko yg x angkat

    ReplyDelete