Monday, October 25, 2010

Kalau....

Kawan2..
Kalau satu hari nant aku pergi..
jauh dari sini
ampunkan la dosa aku
maafkan la kesalahan aku

kawan2..
kalau satu hari nanti aku hilang dari sisimu
jangalan kau lupakan aku
xperlu kau mengukir arca memperingatiku
tak perlu kau membuat lagu menyebut namaku
cukupla sekadar kau mengimbas kebaikanku
dan bersedekah untuk ku

kawan2..
kalau satu hari nant aku hilang dari dunia ini
Bantulah aku
kurangkan siksa kuburku
alfatihah la untuk ku

kawan2...
bila aku tak mampu melihat lagi
Bantulah aku,
Iringlah aku dalam doa mu
permudahkan la urusanku
amppunilah aku

Aku bukan nabi
maksum dan terpelihara
aku bukan malaikat,
tak bernafsu dan tak berdosa

aku hanya seorang laki laki

1 comment:

  1. wohhh..kalo aku pergi dlu??..ak juga mahu seperti itu..

    aku hanya seorang perempuan..

    ~pja~

    ReplyDelete