Thursday, August 19, 2010

Janganla kau jadi binatang!!!!!

Agaknye sebab ptg tadi aku tido mcm menggila, mlm ni mata aku langsung xnk tutp...puas aku kehulu kehilir, bersenam, makan roti, megi, biskut..xnk lelap jugak..movie pun dah abis banyak dah ni..aku bosan..tunggu matahari je ni...2 jam lagi....ape aku nk buat dalam 2 jam?

Laju je jari aku ni bukak utusan. harini Jumaat.20hb April 2010..ha, ada gambar, aku biarkan gambar kat utusan ni slide...politik,...politik...lagi politik..raya...bubur lambuk...and the...it strikes

SATU LAGI KES PEMBUANGAN BAYI........

im telling you, its like lightning strike my damn heart. What the @#$% man!!!! ???? Hari2 ada satu kes, kamon la..give all the other malaysia a F%^kin# break!!!!! Ko dah xde hati perut ke? ko malu?? thats ur meat and blood dude!! malu ko tu dah boleh buang dalam longkang je tau x??Yeah, maybe u dont have a heart..its been dead 9 months ago aint it, but surely you have a brain, a small one at that i guess. at the very least......Use IT la!!!!!

Kerajaan pun dah buntu xtau nk buat ape kat korang yg gampang ni..malu nk beli kondom? kerajaan dah bagi kondom free..ko xtau mana nk amik?ko pergi je kat sepital mintak ngn nurse. Ko x tau anak tu nk letak mana? kerajaan dah buat skim kan..hantar je kat sepital..semuanya dirahsiakan..semua ada dalam surat khabar, mak bapak anta pergi sekolah tinggi2 nk bca surat khabar pun malas. please la bro..aku ckp "bro" sebab ko kan bapak..ko la kene tanggung jawb...kan2?

Ko nk buat ape ngn awek/bohsia/sugarmummy/one night stand ko,tu hal ko..pandai buat pandai la cover mat, lu buat mende x pakai otak..otak lu simpan kat mana?pale lutut? meh gua hentak pale lutut lu bagi terburai otak...yg aku paling sakit hati, PALING...yg buatnyer mostly MELAYU..dan kebanyakkannye bukan melayu rempit2 tu..dorang tu pun tau nk pancut kat luar..ni budak2 yg belajar tinggi2 ni beb..shit man!!! perlu sgt ke mende tu pun nk ajar..masa belajar buat2 malu dalam kelas...ni la padahnya..

aku ckp ko, aku pun bukan baik, aku pun bukan alim..tapi aku ckp ni nk bagi ko sedar....Blog aku ni x fmes, tapi kalau la korang yg guys ni terbaca blog aku ni, n kebetulan ada kawan korang yg in deep shit dengan kes2 cm ni, i begged u with all ive got, help them, dont judge..selagi anak tu x kuar dari perut, guna otak ko bebaik..kalau ko yg fakap, seek advice, kalau kawan korang yg fakap..bagi advice...dan kalau korang dua bangang xtau nk buat ape, email kat aku..ill give a piece of my damn advice.itll totally be discreate..antara kau dan aku je...cross my heart cos im dead serius bout this.

But im warning,once ko dah buang tepi jalan/longkang/tempat sampah..ur off dude..ur fu&k*ng OFF!!!! hear me??? Off!


yeah...u can buzz off now............

p/s - gamabr ni aku amik dari UTUSAN .JUMAAT.20 AUGUST...aku nk tgok banyak kali pun xsampai hati


No comments:

Post a Comment